woensdag 25 januari 2012

Te lang geleden!

Dat is even geleden...ja ja ...druk druk
Nu hard bezig met een paar nieuwe producten waar de Barbapapa broek er 1 van is..Hopen dat het een beetje gaat lopen (mooie woordspeling)..Ondertussen probeer ik ook wat uit met kortingscodes...Maar hoe moeilijk is dat in deze Sale periode...Een korting van 70% kan ik echt niet geven..
Tevens fiets ik wat af tussen school en huis (wenperiode dochter)..Oef wat prijs ik mij gelukkig als die verbouwing af is en we weer om de hoek naar school kunnen ipv met de hele familie op de fiets elke dag door weer en wind het Vondelpark te trotseren..En ai..wat is het overige verkeer eng als een 7 jarige zelf fietst!
Nu bezig met een TE LEUK Pippi schortje...Als ie af is plaats ik snel een foto..! Of hou m'n site even goed in de gaten..! Tot snel (beloof ik!)
Mamalore

Geen opmerkingen:

Een reactie posten